четвртак, 7. новембар 2013.

JA SAM GRK…



U SUBNOR Kragujevca je došao mlad čovek, predstavio se kao Skropidas G. Evangelos.

„Ja sam iz svoje Grčke došao u Šumadiju, u Kragujevac, zasnovao porodicu i pošto sam čuo za SUBNOR koji neguje antifašizam. Želim da budem član. Deda mi je bio partizan, borio se protiv fašizma i meni je mesto sa Vama jer sam o SUBNOR-u Srbije čuo najlepše reči, čitam vaš portal i želim da se nađem pored vas i budem deo tog patriotizma.“

Predsednik GO SUBNOR-a Kragujevac sa delegacijom SUBNOR-a Kragujevac se u prijateljskom razgovoru zadržao sa Evangelosom, istakao značaj i ciljeve naše boračke organizacije napomenuvši da je svakom patrioti i časnom rodoljubu mesto sa nama.

Uručujući mu člansku knjižicu, prof. Željko Zirojević je istakao da su Republički odbor SUBNOR-a Srbije i rukovodstvo na čelu sa prof.dr Miodragom Mićom Zečevićem brana svakom fašizmu i onima što pokušavaju da negiraju slavnu borbu naroda.

Autor: http://www.subnor.org.rs/kragujevac-98#more-5104


Нема коментара:

Постави коментар